|
Programer |
|
Administrator
Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:45, 07 Lut 2009
|
|
REGULAMIN FORUM
I. Ogólne
1. Zabronione są wulgaryzmy.
2. Zabronione jest umieszczanie treści o charakterze erotycznym i rasistowskim.
3. Nie wolno spamować (chyba, że w forum Spam)
4. Od decyzji podjętej przez Moderatora można się odwołać do Admina. Od decyzji Administratora nie ma odwołania.
II. Zakładanie tematów
1. Nazwa tematu musi być zgodna z treścią. Nazwy typu: "Pomocy", "Help" są złe.
2. Tematy muszą być zakładane we właściwych działach.
3. Wzbronione jest zakładanie tematów, które istnieją, lub są podobne.
4. Przed założeniem nowego tematu sprawdź czy Twój problem nie został już gdzieś rozwiązany.
III. Pisanie postów
1. Posty nie mogą zawierać przekleństw i itp.
2. Posty muszą być pisane na temat z zachowanie ortografii i interpunkcji.
3. Nie mogą być ciągiem emotek.
4. Umieszczanie zbyt wielkiej liczby emotek nie jest wskazane.5.
5. Pisanie postów w starych tematach, gdzie ostatni był napisany 2 lub więcej miesięcy temu, jest nagradzane ostrzeżeniem.
IV. Ostrzeżenia
1. Ostrzeżenia przyznawane są za działania, które w jakiś sposób łamią regulamin bądź netykietę. Dla początkujących userów warny są rzadsze.
2. System ostrzeżeń:
- jawne złamanie regulaminu - 1 pkt.
- głupota i/lub spam - 2 pkt.
3. Gdy licznik osiągnie 5 pkt., user dostaje bana tymczasowego, trwającego od 10 do 20 dni. Jest to czas na przemyślenie zachowania.
4. Licznik ostrzeżeń można obniżyć, gdy przez jakiś czas user nie dostanie warna oraz będzie widać poprawę zachowania. Licznik można wtedy obniżyć o 1 pkt. co miesiąc.
//Jak coś więcej wymyślę to napiszę. Propozycje nowych punktów będą mile widziane.//
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|